ویژه برنامه های جشن بزرگ نیمه شعبان

موسسه مهر تابان مهدوی پیش رو دارد:

ویژه برنامه های جشن بزرگ نیمه شعبان

این روزها موسسه قرآن و عترت مهر تابان مهدوی خود را مهیای برگزاری و اجرای برنامه ها و طرح های ویژه عید نیمه ی شعبان می کند.

به گزارش واحد خبر این موسسه، امسال نیز مطابق سنوات گذشته ویژه برنامه هایی جهت نکوداشت سالروز میلاد فرخنده و با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در نظر گرفته شده است.

سیدمحمدهادی ابطحی رئیس هیئت مدیره موسسه مهر تابان مهدوی، در جلسه‌ای که عصر روز یک شنبه ۲۳ بهمن ماه با حضور جمعی از سر گروه های اطلاع رسانی برگزار شد، ضمن اشاره به فعالیت های این موسسه جهت فراهم کردن مقدمات برنامه های مربوط به جشن نیمه شعبان گفت: از جمله برنامه هایی که امسال نیز در دستور کار داریم طرح «یارِ یار» است. با هماهنگی هایی که با بعضی از بیمارستان ها شده، بناست صبح روز عید نیمه شعبان با حضور در ۹ بیمارستان شهر، از نوزادان متولد این روز عیادت کرده و یک جلد کلام الله مجید و یک بسته تربت امام حسین علیه السلام را به رسم شادباش و تبرک به آنها هدیه کنیم.

وی همچنین از برگزاری هشتمین دوره از مسابقات «به سوی آسمان» از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۷ اسفند ماه خبر داد و افزود: همچون دوره ی قبل، سوالات طراحی شده همراه با کلیپ هایی که جواب را در خود دارند بارگذاری می شود تا شرکت کنندگان حین پاسخگویی به سوالات با مفاهیم اعتقادی عمیق‌تری آشنا شوند.

برگزاری مراسم پرفضیلت احیای شب نیمه شعبان از دیگر برنامه‌های امسال خواهد بود. رئیس هیئت مدیره موسسه مهر تابان مهدوی با بیان این مطلب افزود: با توجه به استقبال از این سنت حسنه در سال‌های اخیر، پیش بینی برگزاری این مراسم را  علاوه بر نیروهای عضو طرح «نذر وقت» وخانواده هایشان، برای عموم مردم نیز داریم.

 سیدمحمدهادی ابطحی در مورد برگزاری جشنواره «طاوس بهشت» نیز گفت: با توجه به سرمای هوا و فراهم شدن فضای سرپوشیده،  این برنامه با اعمال تغییراتی در نوع بازی ها برگزار خواهد شد. برای جشنواره امسال، سالن همایش‌های حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر علیها سلام در نظر گرفته شده و قرار است از ۱۲ تا ۲۲ اسفند ماه پذیرای دانش آموزان مقطع ششم دبستان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای نمایش پرتابل «سرود دلها» برای اولین بار توسط این موسسه، اظهار داشت: قرار است این نمایشِ سیار از تاریخ ۱۰ تا ۲۲ اسفند ماه در مراکز فرهنگی سطح شهر همچون مساجد، فرهنگسراها، مدارس و… که فضای مناسب این کار را داشته باشند به روی صحنه برود. پیش‌بینی می‌کنیم در این ۱۲ روز بین ۵۰ تا ۶۰ اجرا داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره موسسه مهر تابان مهدوی در پایان گفت: برگزاری جشن خدمتگزاری برای فعالین طرح «نذر وقت» به همراه خانواده هایشان، یکی دیگر از برنامه‌های پیش رو است که با توجه به نزدیکی عید نیمه شعبان و جشن سال نو در نظر داریم با برگزاری همزمان این دو جشن در ساعات نزدیک به تحویل سال ۱۴۰۲ همچون سال گذشته، سال جدید مان را با نام و یاد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف آغاز و معطر کنیم.