همایش خیرین فرهنگی

موسسه مهر تابان مهدوی، روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه سال جاری در سالن همایش های سیتی سنتر اصفهان میزبان جمعی از خیرین شهر بود.

در این همایش که از ساعت ۷ شب آغاز گردید، ۳۰۰ نفر از خیرین فرهنگی به همراه خانواده هایشان حضور به هم رسانیدند. 

پیش از شروع همایش، مدعوین از غرفه عکاسی بازدید نموده و با بنر فیلم مردان‌ آهنین عکس یادبود گرفتند و پس از پذیرایی به سالن همایش راهنمایی شدند. 

برنامه با قرائت قرآن و پخش سرود ملی آغاز گردید و بعد از ایراد پاره‌ای از توضیحات در مورد فیلم مردان آهنین و نحوه ساخت و محتوای آن، این فیلم برای حاضرین به نمایش درآمد. 

پس از اکران فیلم، آقای حمیدرضا تاجی مدیر عامل موسسه مهر تابان مهدوی در خصوص پیشینه فعالیت و عملکرد موسسه و اهداف و چشم اندازهای پیش‌رو سخن گفتند. سپس تیزری که با همین موضوع و به جهت آشنایی بیشتر با فعالیت‌های موسسه آماده شده بود، پخش گردید. 

در ادامه حجت الاسلام یعقوبی معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد استان اصفهان ضمن تقدیر از فیلم داستانی مردان آهنین به بیان نظراتی در مورد موسسه مهر تابان مهدوی پرداختند و به لزوم حمایت ارگان ها و نهاد های دولتی از چنین فعالیت هایی، باهدف ارتقاء کیفیت و تولید آثار فاخر هنری – فرهنگی اشاره کردند.

پس از آن آقایان محمد خیام باشی مدیر روابط عمومی موسسه و دکتر حسن اکلیلی بازیگر سینما و تئاتر اصفهان، در مورد ضرورت تداوم و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در سطح جامعه و یاری و همراهی خیرین در ادامه این مسیر صحبت نمودند.  سپس لوح های تقبل مبلغ بین حاضرین توزیع گردید. 

در نهایت همایش خیرین فرهنگی، ساعت ۱۰ شب و با پذیرایی شام خاتمه یافت.