مسابقه های مهدوی

به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف موسسه مهر تابان مهدوی مسابقات “قاب یادگاری” ، “به عشق صاحب الزمان (عج)” و مسابقه “به نیت فرج” را برگزار کرد. 

 به گزارش واحد خبر موسسه مهر تابان مهدوی شعبه حضرت ولیعصر علیه السلام، به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان علیه السلام اقدام به برگزاری چندین مسابقه کرد. 

هدف این برنامه ها شناخت بیشتر نسبت به امام حی و ناظر خود است. از این قبیل اقدامات استفاده شد تا عرض ارادتی به ساحت حضرت باشد. 

 در مسابقه “قاب یادگاری”، افراد باید از کودکان خود در حین انجام دادن فعالیت‌ها یا کارهای مهدوی، عکس گرفته و برای مجموعه ارسال می‌کردند این عکس‌های زیبا در روبیکا بارگذاری شدند و از طرف دنبال کننده‌ها مورد پسند قرار می‌گرفت. 

 در مسابقه “به عشق صاحب الزمان (عج)”، عاشقان حضرت هنرهای خود را در راه مهدویت خرج امامشان می‌کردند.

شرکت کنندگان از نقاشی های مهدوی، دلنوشته ای به حضرت مهدی علیه السلام، شعرخوانی در مدح آن حضرت، قرائت دعای فرج با صوت و لحن زیبا و یا اجرای گروهی سرود (بیعت میکنم) و… عکسی تهیه و آن را برای مجموعه ارسال می‌کردند. 

 در مسابقه “به نیت فرج” نیز تمام فعالیت های افرادی که در مسابقه قبلی شرکت کرده بودند، به عنوان یک بنر در کانال های مختلف مورد تبلیغ قرار می‌دادند. 

 مردم در اعیاد شعبانیه فرصت شرکت در هر کدام از این مسابقات جذاب را داشتند و در آخر به بهترین آنها از نظر مردم در روز عید نیمه شعبان جوایز سفر به قم و جمکران و جوایز نقدی دیگر اهدا گردید.