عیدانه هایی برای نوزادان متولد نیمه شعبان

در ساعات آغازین صبح روز نیمه شعبان امسال، ۹ بیمارستان شهر اصفهان شاهد اجرای طرح «یارِ یار» بودند.

 به گزارش واحد خبر موسسه مهر تابان مهدوی، ویژه برنامه ای موسوم به طرح «یارِ یار» برای دهمین بار طی سال های اخیر، روز ۱۷ اسفند ماه سال جاری مصادف با عید سعید نیمه شعبان برگزار شد.

«یارِیار» از سری برنامه های ایام شعبانیه است که امسال با همت بیش از ۳۰ نفر از اعضای خانواده بزرگ مهر تابان مهدوی اجرا شد.

در این برنامه از ۱۴۹ مادری که فرزندشان را در شب یا روز عید نیمه شعبان به دنیا آورده بودند، عیادت و ضمن عرض شادباش و تهنیت به آنها،  عیدانه های نفیسی به نوزادانشان اهدا شد.

 این هدایا مطابق دوره‌های قبل شامل یک جلد قرآن کریم و یک بسته از تربت پاک حضرت سیّدالشهدا علیه السلام بود. یک عدد پلاک منقوش به آیه شریفه «و ان یکاد…» نیز پیشکشی ویژه این دوره بود.

 همچنین همراهی پرچم هایی از حرمین شریف امام حسین و حضرت ابوالفضل علیهما السلام به این دیدار ها، عطر و بوی معنوی خاصی بخشید.

 این هدایا در بیمارستان های عسگریه به ۳۵ نوزاد، شهید صدوقی ۳۴ نوزاد، حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها ۳۳ نوزاد، مهرگان ۲۱ نوزاد، امیرالمؤمنین علیه السلام ۱۱ نوزاد، اصفهان ۷ نوزاد، سینا ۶ نوزاد، حجتیه و عیسی بن مریم هر کدام به ۱ نوزاد، اهدا شد.

تقدیم شاخه های گل و تجلیل و قدر دانی از کادر درمانیِ بخش های مربوطه در این بیمارستان ها، از دیگر قسمت های این برنامه بود.