✿ مهر ١ ✿

هر خانه یک جشن

در این طرح به همراهی اهل خانه:

۱- پدر تزئینات خانه را انجام می‌دهند!

۲- مادر زحمت پخت کیک را میکشند! فیلم آموزشی پخت کیک در کانال تلگرام مؤسسه و سایت مهرتابان بارگزاری شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

۳- جوانان و نوجوانان نامـه‌ای به امام عصر حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌نویسند! و یا نقاشی و یا طـراحی در مورد حضرت می‌کشند!

۴- خردسالان هم با اجرای شعر و سـرود و خواندن دعای فرج فضای خانه را پر شور تر میکنند!

لطفا از این صحنه‌ها عکس و فیلم بگیرید و برای ما به شماره زیر ارسال بفرمایید. 📞٠٩٩١۶۶٨۴۴٨٠ ما جشن‌های شما را در اینستاگرام مؤسسه بارگزاری میکنیم و به هر کدوم که بیشتر پسند شد جوایزی تقدیم می کنیم. برای تزئینات بسته هایی تهیه شده که شامل پرچم، پوستر، بادکنک می باشد. قیمت بسته ها ۹۲۰۰۰ تومان است. عزیزان نذر وقت می توانند این بسته ها را به قیمت ۷۰۰۰۰ تومان خریداری کنند.

عزیزان! لطفا برای تهیه بسته تزئینات ٣ الی ۴ روز قبل با موسسه مهر تابان تماس حاصل نمایید.

راهنما: آموزش پخت کیک

راهنما: طرز تهیه خمیر فوندانت

 برای تهیه خمیر فوندانت ۳ قاشق چایخوری پودر ژلاتین را روی ۳ و نیم قاشق سوپخوری آب سرد می پاشیم و روی بخار آب می گذاریم تا شفاف شود.
* بعد ۲ قاشق سوپخوری گلوکز مایع (باتکا) به مواد افزوده مخلوط کرده ۲ قاشق چایخوری گلیسیرین خوراکی می ریزیم و از روی بخار آب برمی‌داریم.
* کمی وانیل میریزیم و ۱۰ دقیقه صبر میکنیم تا خنک بشه.
* ۴۸۰ گرم پودر قند را در کاسه ریخته وسط آن را گود میکنیم و مواد را میریزیم و با قاشق چوبی هم میزنیم تا خمیر شود. اگر بخواهیم رنگ و اسانس به خمیر بزنیم باید همراه پودر قند اضافه کنیم.
* روی میز کار پودر قند می پاشیم و خمیر را روی آن برز داده تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.
* اگر خمیر ترک خورد دست را با گلیسیرین چرب کرده دوباره برز می دهیم.