«صدای سکوت» بار دیگر در شهر اصفهان شنیده خواهد شد

سوگواره نمایشی «صدای سکوت» به کارگردانی سید روح الله فهیمی امسال نیز برای دومین بار به روی صحنه می‌رود.

 

به گزارش واحد خبر موسسه مهر تابان مهدوی، سیدمحمدهادی‌ابطحی مدیر تولید این نمایش، ضمن اعلام این خبرگفت: «نمایش صدای سکوت سال گذشته با استقبال بسیار خوبی از طرف تماشاگران روبرو شد و با توجه به اینکه متن و محتوای آن به برخی از شبهات مطرح در مورد تاریخ صدر اسلام و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پاسخ می‌دهد، تصمیم گرفتیم امسال و در ایام فاطمیه پیش رو آن را مجدد اجرا کنیم تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.»

 

داستان این اثر به بیان بخشی هایی از زندگی سلمان فارسی از اصحاب پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می‌پردازد و در این فضا برخی از حقایق تاریخی همچون رو در رویی‌ و تقابل گروهی از اصحاب با پیامبر و ماجرای هجوم به خانه حضرت زهرا سلام الله علیها را روایت می‌کند.

 

نمایش صدای سکوت از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ آذر ماه در دو سانس از ساعت ۱۸:۱۵ و ۲۰:۳۰ در سالن همایش های مجموعه سیتی سنتر به روی صحنه می‌رود. همچنین در تاریخ های ۲۵، ۲۶ و ۲۷ ام از ساعت ۱۰:۳۰ در سانس صبح نیز اجرا خواهد شد.

 

علاقه مندان می‌توانند جهت رزرو و تهیه رایگان بلیط این نمایش به سایت https://formafzar.com/form/sedasokot مراجعه کنند و یا عدد ۳ را به سامانه ۱۰۰۰۲۰۰۸۹۱۰ ارسال کنند.

 

گفتنی است غرفه ای نیز جهت نگهداری و سرگرمی کودکان در کنار سالن نمایش تدارک دیده شده است.