سوگواره «رنگ و نیرنگ» با استقبال پر شور تماشاگران روبرو شد

مدیر روابط عمومی موسسه مهر تابان مهدوی گفت: بیش از ۱۳ هزار تماشاگر در دهه سوم محرم به تماشای سوگواره «رنگ و نیرنگ» نشستند و بر ظلم‌های روا شده بر اهل بیت پیامبر اسلام علیهم السلام اشک ریختند.

 

 به گزارش واحد خبر موسسه مهر تابان مهدوی، محمد خیام باشی عنوان کرد:  نمایش «رنگ و نیرنگ» از ۱۶ تا ۲۳ مرداد ماه در سالن همایش‌های مجموعه سیتی سنتر به روی صحنه رفت و با استقبال پرشور تماشاگران روبرو شد.

 

وی افزود: این اثر کاری از موسسه مهر تابان مهدوی بود که به نویسندگی و کارگردانی سید روح الله فهیمی به نمایش درآمد و با ۱۲ اجرا، دوشنبه ۲۳ مرداد به کار خود پایان داد.

 

 مدیر روابط عمومی این مجموعه با اشاره به مراسم اختتامیه اجرای نمایش ادامه داد: آخرین اجرا با تجلیل و تقدیر از عوامل صحنه و پشت صحنه همراه بود. ۱۶۰ نفر در قالب گروه های بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه، طراحی لباس و آكسسوار، صدا، نور و … در اجرای این نمایش نقش داشتند که عمدتا از عزیزانی بودند که وقت و هنر خود را نذر خدمت به آستان مقدس امام زمان علیه السلام کرده‌اند و مجموعه ما لازم دانست تا از زحمات چند ماهه این عزیزان قدرانی کند.

 

وی در مورد غرفه کودک نیز گفت: در کنار سالن تئاتر، برای آسودگی خاطر تماشاگران غرفه‌ای جهت نگهداری کودکان پیش‌بینی کرده بودیم که در ۸ شب اجرای نمایش «رنگ و نیرنگ» پذیرای بیش از ۸۰۰ کودک ۴ تا ۱۰ ساله بود.