جشن دخترانه «باب المراد»

به مناسبت ولادت با سعادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام محمد تقی علیه السلام جشنی برای دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید کرمی برگزار گردید.

به گزارش واحد خبر موسسه مهر تابان مهدوی، شعبه حضرت ولی عصر علیه السلام با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۷ اصفهان، در روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه سال جاری ویژه برنامه ای برای دختران مقطع متوسطه اول مدرسه شهید کرمی تدارک دید.

این جشن باشکوه در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی مذهبی حضرت ولیعصر (ع) برگزار شد و دانش آموزان ضمن گذراندن لحظات شاد و مفرح، با احادیث گهربار امام جواد (ع) و همچنین سیره اهل بیت علیهم السلام آشنا شدند.

برگزاری چندین مسابقه با موضوعیت مهدویت از دیگر برنامه های این جشن بود که توسط مجری برنامه حجت الاسلام و المسلمین خوش قامت اجرا شد و در پایان به دختران محجبه که با پوشش چادر در جشن حضور داشتند و همچنین دختران فعال طرح شینا و طرح صبا جوایزی به رسم یادبود اهدا شد. 

لازم به ذکر است رده های سنی ۱۰ الی۱۲ سال از  دختران صبا و ۱۳ الی ۱۵ سال از طرح دختران شینا در این جشن شرکت کردند. هدف از این دوره‌ها و برگزاری کلاسهای موسوم به صبا و یا دختران شینا، آموزش مفاهیم اعتقادی، مهدویت، آشنایی با سیره اهل بیت علیهم السلام و کسب مهارت های فردی می باشد.