جشنواره ای برای دختران شهرک ولی عصر علیه السلام

مجموعه فرهنگی-مذهبی حضرت ولی عصر علیه السلام از دختران نوجوان و جوان دعوت می نماید تا با ارسال آثار هنری یا فرهنگی خود با موضوع مهدویت و جشن نیمه شعبان، در جشنواره «دختران بهشتی» شرکت کنند.

به گزارش واحد خبر موسسه مهر تابان مهدوی، به مناسبت فرارسیدن فرخنده میلاد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، اولین جشنواره «دختران بهشتی» در شعبه حضرت ولی عصر علیه السلام آغاز به کار کرد.


 در فراخوان این جشنواره از دختران جوان و نوجوان شهرک ولی عصر علیه السلام خواسته شده تا از هنر ها و توانایی های خود در مسیر امام زمان علیه السلام بهره برداری کنند. آنها می توانند با ارسال دلنوشته، نقاشی، مقاله، کاردستی، عکس و فیلم از تزئینات جشن نیمه شعبان در منزل یا محل خود، پخت کیک و شیرینی و … ضمن شرکت در جشنواره، به محضر امام زمان خویش عرض ارادت و محبت کنند.

این آثار در نمایشگاهی که روز پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ماه در مجموعه فرهنگی_مذهبی حضرت ولی عصر علیه السلام برپا خواهد شد به نمایش در می‌آید. به آثار برگزیده نیز جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان تا ۱۷ اسفند ماه می توانند، آثار خود را به این مجموعه تحویل دهند و یا از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۳۲۱۳۷۷۳۴ ارسال کند.

 قابل ذکر است آثار کپی شده از مجموعه ی کار خارج خواهد شد.