برگزاری پویش بزرگ #به نیت فرج

موسسه مهر تابان مهدوی تصمیم دارد در راستای پاس داشت و ترویج سنت حسنه اطعام روز عید غدیر، اقدام به برپایی پویش #به نیت فرج نماید.

به گزارش واحد خبر موسسه مهر تابان مهدوی، پویش #به نیت فرج، طرحی در جهت فرهنگ سازی آیین اطعام روز عید غدیر در میان خانواده ها است، که امسال  نیز همچون سال پیش برگزار خواهد شد.

 در این پویش، مراحل تهیه و طبخ و توزیع غذا در روز عید غدیر توسط شرکت کنندگان در طرح، با هر نوع غذا و هر تعداد که در نظر دارند، در خانه های خودشان و با مشارکت همه افراد خانواده، آماده و در میان دوستان یا همسایگان و یا خویشاوندانشان  توزیع می شود. به این ترتیب اعضای خانواده به خصوص کوچکترها از نزدیک و به صورت ملموس تری با عید الله غدیر خم و این سیره ی سفارش شده آشنا می شوند و خانواده ها علاوه بر بهره مندی از فضیلت بزرگ اطعام در روز غدیر از اثرات تربیتی آن نیز برخوردار می گردند.

موسسه مهر تابان مهدوی نیز با در اختیار قرار دادن ظروف مزین به برچسب های با موضوع اطعام عید غدیر، با شرکت کنندگان همراهی می کند.

این پویش در تمامی مراحل با نیت فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف اجرا می شود و خانواده ها می توانند با تهیه عکس یا کلیپ از مراحل کار و انتشار آن در صفحه های مجازی خویش با  هشتک به نیت فرج به نشر این سنت حسنه کمک کنند.

شرکت کنندگان باید با مراجعه به لینک https://mehretaban.ir/ghadir1401 تعداد ظرف مورد نظر را ثبت کنند و آن ها را درب منزلشان دریافت نمایند.