برگزاری مراسم جشن تحویل سال ۱۴۰۲

با همت موسسه مهر تابان مهدوی، جمعی از فعالین فرهنگی این موسسه در یک دورهمی دوستانه، تحویل سال نو و آغاز سال ۱۴۰۲ شمسی را در کنار یکدیگر جشن گرفتند.

 به گزارش واحد خبر موسسه مهر تابان مهدوی، در این گردهمایی که در تالار اردیبهشت آتشگاه برگزار شد، نزدیک به ۴۰۰ نفر از فعالین طرح «نذر وقت جهت خدمتگذاری به ساحت مقدس امام زمان علیه السلام» به همراه خانواده هایشان، مهمان این موسسه فرهنگی بودند.

این مراسم از ساعت ۸:۳۰ شام دوشنبه ۲۹ اسفندماه آغاز شد و تا ساعتی پس از تحویل سال نو ادامه داشت.

جشن تحویل سال، با شب نشینی و پذیرایی پیش از شام در باغ مجموعه اردیبهشت و سپس صرف «سبزی پلو ماهی » که غذای مرسوم ایرانیان در شب سال نوست، آغاز شد.

با قرائت زیارت آل یاسین و سپس تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری بین المللی، مهدی علی بابایی، برنامه های مراسم به صورت رسمی شروع شد و در ادامه با اجرای هنری صلوات خاصه امام رضا علیه السلام توسط آهنگساز دینی برگزیده کشور، سید روح الله قوام نیا، این جشن به نام و یاد حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام زینت گرفت.

سخنرانی حمیدرضا تاجی مدیر عامل موسسه مهر تابان مهدوی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مدیرعامل موسسه مهر تابان مهدوی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و ایام نوروز، به شرح مختصری از فعالیت ها و اهداف این موسسه در سال ۱۴۰۱ پرداخت.

 وی در این بیان، گزارشی از کلیه برنامه های انجام شده موسسه شامل مجموعه کلاسها و دوره های آموزشی برای گروه های سنی مختلف، سفرها و اردوها، مراسم مذهبی اعم از جشن ها و سوگواری ها، نمایش ها و تئاتر ها، مسابقات و جشنواره ها ارائه داد.

در ادامه نمایش پرتابل «سلام دلها» که سابقاً در دهه شعبانیه  توسط این موسسه برای برخی از مراکز و ارگان های فرهنگی شهر به اجرا در آمده بود، مخصوص مهمانان مراسم به روی صحنه رفت.

با توجه به نزدیکی زمانی جشن نیمه شعبان و جشن سال نو، کیکی که در ۸ طبقه آماده شده بود، توسط مسئولین موسسه بریده و در بین میهمانان توزیع شد تا به این بهانه مراسم به صورت ویژه تری عطرو بوی مهدوی بگیرد و مدعوین با همین حال، به استقبال اولین دقایق سال جدید بروند.

در آخر خانواده بزرگ مهر تابان مهدوی، سال جدید خود را با قرائت دعای تحویل سال نو توسط قاری برنامه و دکلمه خوانی مجری مراسم ،محمد خیام باشی، در کنار هم آغاز کردند.