برگزاری غرفه کودک در حاشیه اجرای نمایش «صدای سکوت»

موسسه مهر تابان مهدوی به جهت رفاه حال تماشاگران در شب های اجرای تئاتر «صدای سکوت»، غرفه ای برای نگهداری و تفریح کودکان دایر نمود.

به گزارش واحد خبر این موسسه، غرفه کودک و خردسال فاطمی از اول تا دهم دی ماه سال جاری، همزمان و همراه با اجرای نمایش، به ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به تماشگران پرداخت.

 این غرفه با حضور ۲۴ نفر از مربیان و فعالان نذر وقتی  موسسه مهر تابان مهدوی فعال بود و دراین ایام مورد استقبال و توجه ۸۲۰ کودک وخردسال قرار گرفته است.

کودکان پس از ثبت نام و پذیرش، به محل غرفه راهنمایی می شدند. مربی های غرفه ضمن گپ و گفت دوستانه با خردسالان، در مورد بعضی از احادیث حضرت زهرا سلام الله علیها و القابشان برای آنها صحبت کرده و داستان حدیث کسا را در قالب قصه و با کمک کارت های مصور برای آنها تبیین می کردند. اجرای مسابقه و پرسش سئوال از داستان و  اهدای جایزه به برندگان آن، از دیگر برنامه های مفرح غرفه بود.

 در خلال برنامه کودکان ضمن شرکت در مراسم سینه زنی و عزاداری که توسط هم سالانشان  اجرا می شد، پذیرایی شده و پرچم هایی کوچک مزین به نام حضرت زهرا سلام الله هدیه می گرفتند و در پایان پس از خواندن دعای فرج‌ دسته جمعی، به والدینشان تحویل داده می شدند‌‌.