برگزاری جشن ولادت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام شامخ مادر

موسسه مهرتابان مهدوی، به مناسبت ایام ولادت مادر خوبی ها، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و نکوداشت مقام مادر مراسم جشنی برگزار نمود.

به گزارش واحد خبر موسسه مهرتابان مهدوی، این موسسه روز پنج شنبه ۲۹ دی ماه سال جاری از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲ در محل تالار مهدیه بزرگ اصفهان این جشن شاد و مفرح را برگزار کرد.

از برنامه های اجرا شده در این مراسم قرائت قرآن، خواندن حدیث کساء، دعای فرج، اجرای دکلمه، مولودی خوانی، اجرای نمایش کوتاه با موضوعیت چگونگی ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها، پخش کلیپ تحت عنوان خلقت نوری ایشان که به آفرینش نور پیامبر( ص)، امام علی (ع) و ائمه (ع) هزار سال پیش از خلقت آسمانها، زمین و حضرت آدم (ع) اشاره داشت. همچنین پخش نوای صدای آسمان، بیان القاب و فضایل بانوی دو عالم توسط مجری از دیگر برنامه ها بود.  در ادامه مسابقه مادر دختری اجرا گشت که به برندگان جوایزی اهدا شد. پذیرایی و برش کیک، تقدیم گل و لوح مزین با نام و حدیث مربوط به حضرت زهرا سلام الله علیها، همزمان با دست بوسی مادران توسط دخترانشان صورت گرفت و برنامه باخواندن دعای فرج پایان یافت.

 شایان ذکر است که این مراسم با همت و همیاری ۲۰ نفر از نیروهای فعال نذر وقتی به اجرا گذاشته شد و مورد استقبال حدود ۴۰۰ نفر از مادران و دختران تسنیم قرار گرفت.