بار دیگر تماشاگران کوچک تئاتر صدای سکوت مهمان غرفه کودک شدند

 موسسه مهر تابان مهدوی در دومین اجرای تئاتر صدای سکوت بار دیگر غرفه کودک را برپا کرد.

 

 به گزارش واحد خبر موسسه مهر تابان مهدوی، جهت رفاه حال تماشاگران تئاتر صدای سکوت در حاشیه اجرای این تئاتر مکانی برای نگهداری کودکان ۳ تا ۱۰ سال فراهم شد. این غرفه از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ ام آذر ماه سال جاری به مدت ۴ شب متوالی در ۱۰ سانس همزمان با اجرای نمایش فعال بود.

 

در نظر گرفتن غرفه کودک در یکی از سالن‌های سینمایی سیتی سنتر موجب فراهم آمدن اوقات مفرح برای آنان شد که با برنامه‌های در نظر گرفته شده نیز سعی شد تا برای کودکان عزیز مفید نیز باشد. 

مربیان و گروه غرفه کودک پذیرای حدود ۶۰۰ نفر از میهمانان کوچک خود بود.

 

 برنامه‌هایی که در این ایام به مدت چهار شب به طور متوالی اجرا شد شامل حدیث کساء با بیانی شیوا و کودکانه در قالب کارت‌های تصویری که به صورت کلاژ تهیه شده بودند،  اهداء جایزه به کودکانی که پاسخ صحیح به سئوالات مربی را میدادند، انجام بازی و مسابقه ، رنگ آمیزی کاربرگ شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، خواندن دعای فرج، پذیرایی، دادن بادکنک و بعد از آن تحویل کودکان به والدینشان از جمله برنامه های این شب ها برای کودکان بود. گفتنی است در این چند شب بچه های غرفه به تماشای انیمیشن بچه زرنگ نیز نشستند. 

 

شایان ذکر است در غرفه ۱۴ نفر از مربیان کودک و مسئولان نذر وقتی موسسه مهر تابان مهدوی فعالیت کردند و به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها عرض ارادت نمودند.