اکران فیلم مردان آهنین ویژه عوامل سازنده آن

پس از اکران فیلم داستانی مردان آهنین برای اساتید حوزه و  خیرین فرهنگی، سومین نمایش اختصاصی آن، دوشنبه شب مصادف با ۲۲ آذرماه ۱۴۰۰  برای سازندگان این فیلم برگزار گردید.

در این برنامه که از ساعت پنج عصر با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز شد، حدود ۲۰۰ نفر از دست اندرکاران ساخت فیلم به همراه خانواده هایشان در پردیس سینمایی سیتی سنتر به تماشای این فیلم نشستند. 

در بدو امر، مهمان ها در غرفه عکاسی با بنر فیلم، عکس یادبود گرفته و سپس برای تماشای فیلم به سالن اکران ورود پیدا کردند. 

پس از نمایش فیلم، حاضرین جهت استراحت و پذیرایی دقایقی به بیرون از سالن راهنمایی شدند. 

قسمت دوم برنامه با سخنرانی آقای حمیدرضا تاجی مدیرعامل موسسه مهر تابان مهدوی آغاز گردید. 

آقای تاجی ضمن تجلیل از عوامل سازنده فیلم، به همت جمعی دوستان و زحماتی که طی یک سال گذشته برای ساخت این فیلم در مراحل مختلف همچون شناسایی و آماده کردن لوکیشن، تصویر برداری، تدوین، اصلاح و تجدید در بعضی از مراحل ساخت و… اشاره کردند. 

در ادامه و پس از پخش تیزر معرفی موسسه مهر تابان مهدوی، آقای محمد هادی ابطحی مدیر تولید این فیلم، از تیم سازنده فیلم تقدیر و تشکر کردند و به نقل خاطره‌ای در مورد چگونگی و کیفیت پیدا شدن لوکیشن فیلم در روستای قهی پرداختند. 

سپس آقای فرشاد فهیمی کارگردان فیلم به روی سن دعوت شدند. ایشان در سخنانی با اشاره به لزوم حمایت از فعالیت های این چنینی و باز شدن مسیر برای ساخت آثار هنری-مذهبی، از موسسه مهرتابان مهدوی برای همراهی و حمایت از ساخت این اثر تشکر و قدر دانی نمودند. 

پس از آن نوبت به بخش اهدای جوایز رسید. این بخش با دعوت به جایگاه و سخنرانی آقایان علی حاجی زکی معاون فرهنگی-رسانه‌ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و نوید توکلی رئیس اداره ارشاد شهرستان خمینی شهر آغاز شد. 

ابتدا از مدیر مجموعه سیتی سنتر آقای مسعود صرامی و مدیران پخش پردیس سینمایی سیتی سنتر آقایان امیر کریمیان و احمد کریمیان تقدیر و تشکر به عمل آمد و تندیس فیلم مردان آهنین به آنها اهدا شد. 

در ادامه لوح تقدیر و تندیس فیلم به کارگردان این اثر، آقای سید فرشاد فهیمی تقدیم گردید. 

پس از آن از آقایان حسن جویره بازیگر نقش شیخ علی حلاوی و اسداله بابایی بازیگر نقش حاج حسن قصاب، به عنوان نقش های برتر فیلم تقدیر گردید و تندیس فیلم به آنها اهدا شد. 

همینطور از یکی از مهمترین غائبان این گردهمایی یعنی بازیگر نقش استاد دانشگاه آقای جهانبخش سلطانی یاد و تقدیر شد.  سپس بقیه عوامل و بازیگران فیلم به روی سن دعوت شدند و لوح تقدیر و تندیس فیلم به آنها تقدیم شد.

برنامه با  پخش قسمت‌هایی از پشت صحنه فیلم مردان آهنین ادامه یافت و در نهایت، حسن ختام این گردهمایی ساعت ٩:۴۵ شب، با زمزمه دست جمعی دعای فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف رقم خورد.