اعزام کاروان زیارتی مشهد مقدس در لیالی قدر

به گزارش واحد خبر موسسه مهر تابان مهدوی، این موسسه در ماه رمضان سال جاری کاروان زیارتی به مقصد مشهد مقدس اعزام نمود.

در این سفر که ۸ روز به طول انجامید، جمعی از اعضای فعال طرح «نذر وقت جهت خدمتگزاری به ساحت مقدس امام زمان علیه السلام» و تعدادی از مددجویان موسسه خیریه «حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف » در شبهای قدر، مهمان خوانِ پرنعمت حضرت علی بن موسی‌ الرضا علیه السلام بودند.

 یک شب پیش از شروع سفر، جلسه ای به صرف افطار در حسینیه «کریم اهل بیت» واقع در خیابان مشتاق، با حضور همسفران این زیارت برگزار شد. 

پس از مولودی خوانی و مداحی بمناسب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام برنامه‌های کاروان زیارتی سفر مشهد مقدس اطلاع رسانی گردید. 

در این سفر که در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰١ آغاز شد، ۵ دستگاه اتوبوس مسافربری برای جابه جایی ۲۲۶ مسافر کاروان در نظر گرفته شده بود و حسینیه «برکت» واقع در خیابان شیرازی شهر مشهد، میزبانی زائران را بر عهده داشت.

موسسه مهر تابان مهدوی در این سفر برنامه های فرهنگی ویژه ای در نظر گرفته بود که از آن جمله می‌توان به برگزاری مراسم احیای سه شب قدر در رواق دار الهدایه ی صحن جمهوریِ حرم مطهر اشاره کرد. این مراسم ها از ساعت ۲ بامداد تا اذان صبح برای افراد کاروان برگزار شد، که طی آن مناجات کنندگان برای تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام و سلامتی ایشان ملتمسانه دست حاجت به درگاه خداوند بلند کردند. شب های احیا از دقایقی قبل از اذان صبح با ذکر جمعی اللهم عجل لولیک الفرج صبح گردید و صحنه های ماندگاری از عرض نیاز جمعی به ظهور و فرج امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف شکل گرفت. 

از دیگر برنامه های این سفر می‌توان به برپایی سه جلسه معرفت افزایی  به همراه اقامه عزاداری در سوگ شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در مسجد و حسینیه ی برکت اشاره نمود.

 همچنین برگزاری مراسم وداع و عکس دسته جمعی مسافران کاروان مهر تابان مهدوی از دیگر برنامه‌های این سفر بود که به یادگار ثبت گردید. 

 گفتنی است کلیه هزینه های این سفر توسط یکی از بانیان خیر و به نیت دعا برای تعجیل در امر فرج امام زمان علیه السلام تامین شده بود.

امید است که به برکت بارگاه سلطان علی بن موسی الرضا المرتضی علیه آلاف و تحیة و الثنا دعاهای زائران حضرت در امر فرج مورد تایید و قبولی درگاه حضرت احدیت قرار گیرد.