اجرای طرح یارِ یار در روز نیمه شعبان

به گزارش واحد خبر موسسه مهر تابان مهدوی، طرح «یارِ یار» برای هشتمین بار در روز ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان در ۶ بیمارستان شهر اصفهان اجرا شد.

«یارِ یار» عنوان طرح فرهنگیست که چند سالی است توسط موسسه مهر تابان مهدوی در بعضی از اعیاد مذهبی مانند نیمه شعبان و عید غدیر، اجرا می‌شود. در این طرح گروه‌هایی از اعضای طرح «نذر وقت برای خدمتگذاری به امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف» با حضور در زایشگاه های بیمارستان ها به نوزادان متولد شده در این اعیاد، قرآن کریم و تربت امام حسین علیه السلام هدیه می دهند.

هدف از اجرای این طرح ایجاد انس و الفت بیشتر خانواده‌ها با قرآن در قالب اولین هدیه ای که نوزادانشان در زندگی دریافت می کنند و همینطور ترغیب آنها برای استفاده از اسامی اهل بیت علیهم السلام برای نوزادان می باشد.

بعد از برگزاری دو جلسه ی فشرده جهت برنامه ریزی و هماهنگی برای اجرای این برنامه، خانم هایی مجری طرح در قالب گروه های سه نفره با حضور در شش بیمارستان شهر، ضمن عیادت از ۵۰ نفر از مادران تازه زایمان کرده و عرض تبریک و شادباش به آن‌ها، به نوزادانشان یک جلد قرآن مجید و تربت امام حسین علیه السلام هدیه دادند. همچنین پرچم هایی از حرمین امام حسین و حضرت ابوالفضل علیهما سلام همراه گروه‌ها بود که تبرک جستن خانواده‌ها و بخصوص مادران به این پرچم ها و بروز احساسات زلال معنوی آنها، صحنه های زیبایی را در این روز خلق کرد.

بیمارستان های صدوقی، سینا، مهرگان، حجتیه، امیرالمومنین و زهرای مرضیه مراکزی بودند که در اجرای هشتمین دوره ی طرح یارِ یار با موسسه همکاری کردند.