نذر وقت چیست؟

معرفی نذر وقت برای خدمتگزاری به آستان ملکوتی حضرت ولیعصر علیه السلام

مدت های مدیدی است که دنیا را گرد و غباری ناشی از بی توجهی به خورشید عالم تاب پُرکرده و ما را سردرگم به دنبال چراغی به این سو و آن سو می کشاند.

گاه بادی شدید و گاه سیلاب این غبار سنگین را به کنار می راند تا جلوه ای از عظمت آن آفتاب در غربت را مشاهده کنیم. اما آنقدر بی تفاوت از کنار نور خورشید گذشته ایم که گمان می کنیم باید همیشه همینطور باشد .

اما اندکی است که با همت جمعی از عاشقان و دوستدارانِ آفتابِ پشت ابر تلاشی را رغم زده ایم تا کاری کنیم تا از نور عالم تابش که گاه گاه بر ما می تابد بهترین بهره را ببریم تا شاید تابشش همیشگی شود و دیگر به پشت پرده بودنش عادت نکنیم.

موسسه مهر تابان مهدوی زمینه ای فراهم نمود تا از بین عاشقان و دوستداران حضرت ولیعصر علیه السلام که مشتاق خدمتگزاری به آستان شریفش بوده و هستند ؛ جمعی گرد هم آیند و تمام تلاش خود را برای این امر اختصاص دهند . گرچه خدمتگزاری به حضرت نیازمند اذن ایشان است اما با گریه و التماس از حضرتش درخواست اذن یاریش را طلب می کنیم.

این موسسه از میان نیرو هایی که می خواهند به صورت مخلصانه و به صورت داوطلبانه بخشی از وقت و زمان خود را برای امر خدمتگزاری حضرت در اموری وابسته به موسسه است اختصاص دهند ،ثبت نام به عمل آورده و چون قطراتی که به هم می پیوندند تا نهر و رود شوند به هم پیوند می خورند و اموری را که امید است خدمت به حضرت تلقی شود با هم انجام دهند.

البته که جایگاه خدمتگزاری به حضرت بقیه اله چنان عظیم است که شخصیتی وصف ناپذیر و امامی والامقام چون حضرت جعفربن محمدصادق علیه السلام می فرمایند که : لوادرکته لخدمته ایام حیاتی. اگر او را ( امام زمان علیه اسلام ) درک می کردم تمام عمر کمر به خدمتش می بستم.

پس خود را در زمره ی نوکرنوکران حضرتش هم نمی پنداریم مگر به خواست حضرتش که از روی کرم به ما اجازه ی خدمتگزاری عطا فرمایند تا از زبان حضرت رضا عرض کنیم:

اللَّهُمَّ لاَ تَسْتَبْدِلْ بِنَا غَيْرَنَا فَإِنَّ اسْتِبْدَالَكَ بِنَا غَيْرَنَا عَلَيْكَ يَسِيرٌ وَ هُوَ عَلَيْنَا كَثِيرٌ

خداوندا در یاری ولیّت جای ما را با دیگران عوض مکن چرا که عوض کردن ما با دیگران برای تو آسان ولی برای ما بسیار دشوار است.

فرم ثبت نام نذر وقت